CleverNPS

Rådgivning af CX Management specialister

Mangler du tiden, viden eller ressourcerne, der skal bringe jeres kundefokus op på næste niveau?

Få CleverNPS som din kundefokus partner

Med udgangspunkt i en lang række gennemtestede og dokumenterede metoder og værktøjer inden for customer experience management (CXM), kan vi hjælpe dig med at sætte kundefokus i system og optimere resultaterne i din virksomhed.

Vi tager afsæt i din virksomhed, organisation og kundeplatform og tilpasse vores samarbejde efter dine ønsker, behov og ambitioner. 

CleverNPSs rådgivere hjælper dig med, at strukturere ledelsen af jeres kunders oplevelse og skaber dermed bedre økonomiske resultater for din virksomhed, flere tilfredse kunder og mere engagerede medarbejdere.

Har I ikke selv den fornødne tid, viden eller ressourcer inhouse?

Er I gået i stå med jeres nuværende CXM/NPS projekt og får ikke fuldt udbytte eller savner I inspiration til hvordan, I kan komme videre fra jeres nuværende kundefokusniveau/program?

Så giv os et kald. Vi kan hjælpe jer videre!

 

Den rigtige kundefokus er en alvorlig sag

Vi oplever ofte, at virksomhedsledere mener, at de har en høj kundefokus i organisationen, men når vi spørger deres kunder, kan de ikke genkende den oplevelse.

De virksomheder der vælger, at sætte struktur på ledelsen af deres kunders oplevelse og som får hele virksomheden med på “rejsen” oplever et stort udbytte i form af:

  • en større kundetilgang
  • en bedre bundlinje og økonomi
  • færre udgifter til fastholdelse af eksisterende kunder
  • højere grad af tilgivelse hvis der opstår fejl
  • højere grad af stolthed og engagement blandt medarbejderne. 

Vi oplever, at hindringerne i at sætte fokus på ledelsen af kundernes oplevelse oftest er manglende ledelsesmæssig erkendelse og indsigt.
Det skyldes tit mangel på tid, ressourcer, kompetencer og inspiration til hvordan man kommer i gang eller videre fra det nuværende niveau.

 

CleverNPS er ledelsens CXM/NPS schweizerkniv

Hos CleverNPS er vi et hold af specialister, der både kan hjælpe dig i gang med og drive processen med udgangspunkt i din virksomhed, dine ønsker og ambitioner om at skabe vækst og en sundere virksomhed.

CleverNPSs rådgiver kan bidrage på alle niveauer. Vi kan løse enkelte opgaver eller fungere som din interne CXM afdeling, lige fra gennemførelse af kundemålinger på det operationelle niveau til afholdelse af workshop og undervisning af medarbejderne eller sparre med ledelsen på det strategiske niveau.

Har du erkendt, at øget kundefokus er vejen til en sundere virksomhed, er mangel på tid, viden og resspourcer ikke en hindring. Sammen kan vi sammensætte et CXM/NPS program, der skaber fremdrift for din virksomhed.

Booke et inspirationsmøde eller ring til os for at høre mere med udgangspunkt i din virksomhed.

CleverNPS kan hjælpe

Ring på +45 70 27 08 00 eller udfyld kontaktformularen hvis du vil vide mere om, hvordan “Lej en CXM rådgiver” giver jer et længere, stærke og mere udbytterigt forhold til jeres kunder.

Mikael Klint - stort foto - CleverNPS

Mikael Klint

CXM specialist, NPS/2 Certified Associate fra Satmtrix. Mange års erfaring med rådgivning i CXM rejsen i både B2B og B2C segmentet.

Ring til CleverNPS

Ønsker du at høre mere om en NPS-løsning, så tag kontakt til os med det samme. Ring og få en snak med os om hvordan CLeverNPS kan hjælpe dig med at få flere loyale kunder.

Skriv til os

Du kan sende en besked til os døgnet rundt. Vi svarer altid hurtigt tilbage. Du kan få mere info om NPS, eNPS og om hvordan du forbedrer kundeoplevelsen og øger dit salg.





    Book et møde

    Her kan du nemt og bekvemt book et online møde, hvor vi kan gennemgå hvilke fordele din virksomhed kan få med en NPS-løsning fra CleverNPS. Book et møde med det samme.

    En fokuseret indsats med kunden i centrum