CleverNPS

Kom godt i gang med NPS-software

Hos CleverNPS sælger vi ikke bare vores NPS-software, men vi hjælper dig også med opstart og forståelse af NPS-resultaterne. Dette gør det muligt for dig at forbedre din kundeloyalitet.

Opsætning af CleverNPS - NPS-løsning

Opsæt

Vi har allerede mange standardintegrationer, som gør det let at opsætte vores CleverNPS-software. Vi kan sikkert også udvikle en inte-gration til jeres system, hvis vi ikke har den.

Forstå NPS-scoren og resultat af dine NPS-data

Forstå

Forstå resultatet af dine NPS-målinger. Det er vigtigt at du i din virksomhed får indarbejdet en forståelse af hvordan NPS-målinger skal læses, så I kan tage action.

Stil NPS-spørgsmål ikon - Spørg kunderne om kundeoplevelsen

Spørg

Kom i gang med at spørge dine kunder om de vil anbefale din virksomheder til familie og venner. Hermed får du et unikt indblik i dine kunders oplevelse.

Øg kundeloyaliteten - Tag-action med en NPS-løsning

Action

Handling eller action på dine NPS-resultater er afgørende for at du realiserer udbyttet ved at bruge NPS-softwaren og derigennem kan forbedre kundeloyaliteten i din virksomhed.

Mål NPS-scoren og få info om kundeoplevelsen og kundeloyalitet

Mål

Hver gang du stiller en kunde et NPS-spørgsmål, måler du styrken på din kunders relation til din virksomhed og dermed graden af deres loyalitet.

Gentag CleverNPS-målingen, analysen og tag action

Gentag

Relationen til dine kunder kan ændre sig over tid. Derfor er det vigtigt at du løbende spørger dine kunder om deres opfattelse af samarbejdet.

NPS-løsning til din virksomhed

Vores NPS SaaS-løsning giver din virksomhed et værdifuldt værktøj, som kan bruges til at måle dine kunders tilfredshed og loyalitet. Det fungerer ved at stille kunderne et simpelt spørgsmål:

“På en skala fra 0-10, hvor sandsynligt er det, at du vil anbefale vores produkt/service til en ven, familie  eller kollega?”

NPS resultatkategorier med dectractors, passives og promotors

Baseret på deres svar kategoriseres kunderne i en af tre grupper:

Promoters – Tilfredse og loyale kunder der oftest vil anbefale din virksomhed

Passives – Tilfredse men ofte illoyale kunder der nemt fristes af et godt tilbud fra anden side

Detractors – Utilfredse og illoyale der vil fraråde din virksomhed til deres netværk

NPS-resultaterne på dashboardet

I CleverNPS-systemet kan du se alle resultaterne af NPS-målingerne overskueligt og nemt forståeligt. Du får overblikket via let forståelige graffer og oversigtsbilleder.

Book en præsentation

Du kan booke en helt uforpligtende præsentation af CleverNPS-softwaren. Vent ikke men book et møde i kalenderen med det samme eller send os en besked, så vender vi tilbage til dig.

CleverNPS - NPS-software dashboard
Brug NPS og få bedre resultater for-virksomheden

Brug NPS-software til at nå nye mål

Fokusér på at skabe resultater

NPS-softwaren kan hjælpe din virksomhed med at få vigtig indsigt og viden om kundetilfredshed og loyalitet. Ved at bruge de indsamlede data aktivt kan du forbedre kundeoplevelsen og øge virksomhedens succes på både kort og lang sigt.

Find svar i kundernes feedback

NPS giver dig meget værdifuldt feedback, som du kan reagere hurtigt på. En af de store fordele ved at brug NPS frem for andre former for kundeundersøgelser er, at det er nemt og overskueligt, at foretage, måle og tage action resultaterne.

Få forankret NPS i virksomheden

Brugen af CleverNPS-softwaren og selve NPS-systemet kan med fordel implementeres i mange funktioner i en virksomhed. Afgørende er det, at NPS bliver forankret i virksomheden og integreres i virksomhedens drift. Der er mange store fordele ved NPS, som de fleste afdelinger i en virksomhed kan brug konstruktivt til at skabe forbedret kundeoplevelser. Det er alt sammen i sidste ende med til at sikre virksomheden succes og større indtjening.

Net Promoter System er en strategisk værktøjskasse

Eksempler på hvordan CleverNPS anvendes i virksomheds funktioner.

Ledelse

Forankre kundefokus i kulturen. Allerede efter første kundekontakt ligger virksomhedens omdømme i kundens hænder. Design den ønskede kundeoplevelse og sikre at det også er det kunderne oplever. Få kundernes ufiltrerede feedback og flyt ledelsesgrundlaget fra mavefornemmelse til et databaseret grundlag.

NPS-software system til ledelsen

Marketing

Skru op for effekten af marketing indsatserne. Brug indsigten i kundernes loyalitet direkte i din marketing og skab bedre resultater af din markedsføring med en fokuseret kommunikation målrettet kundernes loyalitetsgrad. Aktivere tilfredse og loyale kunder til at bidrage til virksomhedens positive omdømme.

Brug CleverNPS-løsning i marketingafdelingen

Produktudvikling

Hvad tænker og siger dine slutkunder om dine produkter? Har du mange led mellem slutkunden og produktudviklingen giver NPS dig ufiltreret adgang til input om slutkundens oplevelser med dine produkter. Det giver dig direkte adgang til et værdifuldt brugerpanel af slutbrugere.

NPS-måling til produktudvikling - CleverNPS

Salg

Prioriter salgsressourcerne optimalt. Loyale kunder er kunder længere og køber for mere. Start f.eks. med at identificere de loyale kunders potentiale og hvad der kan flytte de øvrige kunder fra at være illoyale til at blive loyale inden der fokuseres på nysalg.

NPS-løsning til salgsafdelingen

HR

Engagerede medarbejdere giver en bedre kundeoplevelse. Kundernes feedback giver medarbejderne uvurderlig og ufiltreret viden om den kundeoplevelse de skaber og grundlag for engagerede indsatser. Løbende eNPS-trivselsmålinger giver indblik i organisationens status og udvikling.

eNPS-løsning til HR-afdelingen - CleverNPS

Økonomi

Sæt kroner og øre på kundernes loyalitet. Sæt kroner og øre på den økonomisk gevinst ved at investere i en øget kundeloyalitet. Den påviste øget indtjening baseret på større kundeloyalitet retfærdiggøre indsatserne og investeringerne.

Økonomiafdelingen kan bruge NPS-software

Kontakt CleverNPS

Er du interesseret i at vide mere om hvordan NPS kan bruges i din virksomhed, så er vi klar til give dig en uforpligtende intro til NPS. Er du allerede på udkig efter et NPS-software, så er vi naturligvis også klar til at give dig præsentation af vores brugervenlige danskudviklede system. Ring, skriv eller book et møde med det samme.