Hjem » NPS – Net Promoter Score » NPS Produktudvikling
Kom tætter på din fokusgruppe – slutkunder
NPS kan mere end give indblik i kunders loyalitet i forbindelse med deres kunderejse. Løbende og tæt kontakt med kundeplatformen, bidrager med afgørende input om markeds behov for ydelser/produkter nu og i fremtiden.
Især i producentledet hvor det kan opleves udfordrende, omkostningstungt og i nogle tilfælde nærmest umuligt, at komme i dialog med slutbrugeren i yderste led. Rejsen fra produktudvikling og produktionen går typisk via virksomhedens salg og marketing, gennem importører, grossister, forhandlere, indkøbere inden produktet endelig når brugeren i sidste led. Motiverne for valg af leverandør kan nemt skifte undervejs, i takt med at de forskellige led kan have forskellige succeskriterier.
Med CleverNPS har du muligheden for, at skabe et eget netværk af direkte slutbrugere. Et netværk som kan komme med værdiskabende input om nuværende ønsker og behov og som både kan bidrage i forbindelse med test af nye ydelser/produkter og også kan komme med værdifulde ideer til udvikling af nye produkter/ydelser.
Ring til os på +45 70 27 08 00 eller udfyld kontaktformularen, hvis du vil vide mere om hvordan CleverNPS kan bidrage til din produktudvikling
Ønsker du at høre mere om en NPS-løsning, så tag kontakt til os med det samme. Ring og få en snak med os om hvordan CLeverNPS kan hjælpe dig med at få flere loyale kunder.
Du kan sende en besked til os døgnet rundt. Vi svarer altid hurtigt tilbage. Du kan få mere info om NPS, eNPS og om hvordan du forbedrer kundeoplevelsen og øger dit salg.
Her kan du nemt og bekvemt book et online møde, hvor vi kan gennemgå hvilke fordele din virksomhed kan få med en NPS-løsning fra CleverNPS. Book et møde med det samme.