Hjem » NPS – Net Promoter Score » NPS SoMe
Glade kunde og høj kundetilfredshed er grundlaget for et godt omdømme og flere anmeldelser
Et gammelt ordsprog der bliver mere og mere relevant.
Forbrugere deler hyppigere deres købsoplevelser og oftere deres dårlige oplevelser på de sociale medier end deres gode!
CleverNPS SoMe Boost hjælpe dig med, at give dine kritiske kunder mulighed for at sige det direkte til dig – og dine glade og loyale kunder mulighed for at dele deres synspunkter direkte på de sociale medier.
Det giver din virksomhed et mere retvisende billede på nettet og dig muligheden for at reagere, hvis du skulle få en kritisk kunde.
SoMe Boost opfordre løbende dine kunder til at give dig deres vurdering af deres seneste kontakt eller købsoplevelse, så ikke du pludselig skal opdage det på nettet.
Det giver dig mulighed for proaktivt, at behandle evt. kritiske indvendinger inden de bliver delt på nettet. SoMe Boost opfordre samtidig dine glade og loyale kunder til at give deres vurdering på nettet.
Ring til os på +45 70 27 08 00 eller udfyld vores kontaktformular, hvis du vil vide mere om hvordan CleverNPS, kan give din virksomhed et mere retvisende omdømme på de sociale medier.
Ønsker du at høre mere om en NPS-løsning, så tag kontakt til os med det samme. Ring og få en snak med os om hvordan CLeverNPS kan hjælpe dig med at få flere loyale kunder.
Du kan sende en besked til os døgnet rundt. Vi svarer altid hurtigt tilbage. Du kan få mere info om NPS, eNPS og om hvordan du forbedrer kundeoplevelsen og øger dit salg.
Her kan du nemt og bekvemt book et online møde, hvor vi kan gennemgå hvilke fordele din virksomhed kan få med en NPS-løsning fra CleverNPS. Book et møde med det samme.